instagram facebook-call facebook-call

התליית רישיון נהיגה

26.08.2024

ביטול התליית רישיון נהיגה

נהג שנוטה לעבור על החוק ולבצע עבירות תנועה מרובות עלול למצוא את עצמו במצב שבו רשויות אכיפת החוק מציבות בפניו תנאים לחידוש רישיון הנהיגה שלו או להמשך היותו תקף וניתן לשימוש. ברוב המקרים יהיה מדובר בקורס או השתלמות נהיגה מונעת שהנהג יהיה מחויב לקחת בהם חלק על מנת שרישיון הנהיגה שלו יהיה בחזקתו אך עומדת בפניו גם האפשרות לפנות ולבקש ביטול התליית רישיון נהיגה, כלומר להמשיך להחזיק ברישיון אך עדיין לבצע את מה שהוא יהיה מחויב לו. יש תנאים שבהם רשויות אכיפת החוק יסכימו לביטול ההתליה אך כמובן שכל בקשה כזאת צריכה להיבחן באופן פרטני.

איך מבקשים ביטול התליית רישיון נהיגה?

כאמור, יש דברים שחשוב מאד שלא לעשות לבד אלא לפנות אל עורך דין שעוסק בענייני תעבורה על מנת שיבצע עבור הלקוחות שלו. ביטול התליית רישיון נהיגה הוא אחד מהם. יש נהגים ואזרחים במדינה שכלל לא יודעים שהאפשרות הזאת קיימת ולכן חשוב לקבל ייעוץ פרטני ולהבין אילו אפשרויות עומדות בפני הנהג לפני שמקבלים החלטות. עורך הדין יבחן לעומק את המקרה ואת הנסיבות הפרטניות ועל פי שיקול הדעת שלו ימליץ על הגשת הבקשה. אחרי שיעדכן את הלקוח שלו הם יקבלו את ההחלטה ביחד האם אכן זה מה שמתאים ונכון במקרה הספציפי.

החשיבות של רישיון נהיגה תקף ללא מגבלות

הרבה מאד אנשים נוהגים כחלק מהשגרה היומיומית שלהם והם לא יכולים להרשות לעצמם שלא להיות ניידים עם הרכב הצמוד שלהם. ביטול התליית רישיון נהיגה יכול בהחלט לעזור בזה אך מה שבאמת עדיף ומומלץ זה לא להגיע למצב שבו המשך התוקף של רישיון הנהיגה תלוי באיזשהו נושא או עניין. חשוב לנהוג על פי החוק, לא לצבור נקודות תעבורה ובכך גם לא לסכן את שלומם של נוסעי הרכב או הנהגים האחרים. זו הדרך הנכונה להתנהל.

בכל שאלה או עניין שקשורים להתליית רישיון הנהיגה תוכלו לפנות לייעוץ משפטי פרטני של עו"ד תעבורה עמרי בן נתן, המנוסה בתחום זה ובעל ידע רב. 054-6816386

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?