instagram facebook-call facebook-call

נהיגה ללא מלווה

28.08.2022

נהיגה ללא מלווה – מה העונש?

נהגים חדשים שזה עתה עברו בהצלחה את המבחנים לצורך קבלת רישיון הנהיגה שלהם מחויבים לנהוג במשך שלושה חודשים עם מלווה צמוד לכל מקום. יש כללים ברורים מי יכול להיות המלווה הזה ויש יתרונות רבים בנהיגה זו לצד המלווה. מדובר בנהג ותיק שיכול גם להשגיח על הנהג הצעיר וגם לספק לו תובנות או מחשבות שהוא צבר עם הזמן והוותק בנהיגה שלו. ברוב המקרים יהיה מדובר בהוריו של הנהג החדש. נהיגה ללא מלווה היא עבירה חמורה מאד שעלולה להיות כרוכה גם בעונש של פסילת רישיון הנהיגה וגם בהכרזה כי הנהג יישאר תחת הסטטוס של נהג חדש למשך שנתיים.

המשמעות של נהיגה ללא מלווה

בפני הנהגים החדשים והצעירים בגילם עומדים לא מעט חששות ולכן חשובה מאד הנהיגה עם המלווה. למרות השמחה הגודלה של קבלת רישיון הנהיגה הם לא באמת מספיק מנוסים להתחיל מיד לנהוג באופן עצמאי וללא ליווי ומהסיבה הזאת נהיגה ללא מלווה נחשבת לעבירה חמורה מאד שהעונשים בגינה לא קלים כלל וכלל. המלווה מתרשם מאופן הנהיגה של הנהג החדש, מספק לו תובנות או רעיונות, מסייע לו בחידוד המחשבה והריכוז וביחד איתו הנהג החדש צובר את הניסיון הדרוש לו כדי להתפתח כנהג ולשפר את האינסטינקטים שלו על הכביש כאשר הוא אוחז בהגה. לא בכדי אין זה מותר לנהוג ללא המלווה.

מה לעשות אם נהג חדש נתפס נוהג ללא המלווה שלו?

נהג חדש אשר נתפס בגין נהיגה ללא מלווה במהלך התקופה המחייבת נהיגה עם מלווה צריך למצוא לעצמו במהרה עורך דין שמתעסק בתעבורה על מנת שייעץ לו ויסייע לו איך יהיה הכי נכון להתנהל ולהיחלץ מהעניין. עורך הדין יידע בדיוק מה לעשות ואיך אפשר למצוא את הדרך הנכונה לסייע לנהג על מנת שלא ייפסל לו הרישיון והוא לא יצטרך לגשת שוב למבחן התיאוריה.

משרד עורכי הדין עומרי בן נתן ושות' מספקים שירותים משפטיים אך ורק בדיני תעבורה, מה שהופך אותם למומחים בתחום, עם ידע רב וניסיון מרשים.

 

נהיגה ללא מלווה - מה העונש?

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?