instagram facebook-call facebook-call

ביטול פסילה מנהלית

24.10.2022

פסילת רישיון רכב ניתנת בדרך כלל בבית המשפט לאחר דיון בגין עבירה שביצע אדם. עם זאת, ישנם מקרים מיוחדים בהם קצין משטרתי יכול, על סמך שיקול דעתו, לקבוע פסילה מנהלית במקום. חשוב לדעת כי ביטול פסילה מנהלית הוא אפשרי, אך כדי לעשות זאת ולחזור לכביש בהקדם יש להיעזר בשירותיו של עורך דין. עו"ד עמרי בן נתן ושות' הינם משרד עורכי דין שעם ניסיון של שנים רבות בתחום הפסילות המנהליות, יוכלו להתייצב גם לצדכם ולפעול לביטול הפסילה המנהלית שייתכן וקיבלתם בחוסר צדק. 

כיצד ביטול פסילה מנהלית הוא אפשרי?

ביטול פסילה מנהלית הוא כמובן צעד הנדרש במידה ורישיון הנהיגה שלכם נפסל. הפסילה המנהלית נקבעת על ידי קצין משטרה לזמן קצוב של כמה ימים ובמקרים חריגים גם עד 90 יום ויותר, תלוי בחומרת העבירה. מטרת הפסילה המנהלית היא להרחיק את הנהג מהכביש, כאשר במידה וייתפס נוהג בזמן תקופה זו, ייענש אף בחומרת יתר בשל הפרת הצו. בכל אחד מהמקרים יש להגיש עתירה לבית המשפט באמצעות עורך דין, בכדי לנסות ולבטל את הפסילה. בעשותו כן, יישען עורך הדין על אחת משתי נקודות הנחה – הראשונה היא שישנו יסוד סביר שקצין הביטחון הניח שיוגש כתב אישם כנגד הנהג, והשנייה השאלה האם בביטול הפסילה המנהלית, נראית סכנה לציבור. כדי לרדת לשורש העניין ולהציג טענה חזקה מול בית המשפט, על עורך הדין להיות בעל וותק וניסיון של שנים. 

ערעור על פסילה מנהלית

מומחים לביטול פסילות מנהליות

אם הגעתם עד כאן כנראה שאתם מחפשים עורך דין עבור ביטול פסילה מנהלית ולגמרי הגעתם למקום הנכון! אצל עו"ד עמרי בן נתן ושות' מחכים לכם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, כאלה שחוו ולמדו את עולם המשפט כבר למעלה מעשור. עם עשרות תיקים שנפתרו בהצלחה ונהגים שחזרו לכביש תוך זמן קצר לאחר הגשת פסילת רישיונם. חשוב לציין בנוסף, שלצד מקצועיותו של עורך הדין יש לנהוג בשיתוף פעולה מלא ולעשות הכל כדי לא לפגוע בתהליך – לא לנהוג בתקופת הפסילה, להציג בפניו את כל הראיות והמסמכים, שכן אלו יעזרו לו לגבש הגנה ברורה ומוחלטת. 

ביטול פסילה מנהלית של רישיון נהיגה

ביטול פסילה מנהלית של רישיון נהיגה

תחת מגבלות מחמירות יכול קצין משטרה לשלול את רישיון הנהיגה של נהג זה או אחר אשר ביצע עבירת תנועה חמורה ובכך למנוע ממנו את האפשרות לנסוע ממקום למקום. מדובר בפעולה חריגה שיש לה השלכות משפטיות ולכן אין היא מבוצעת בצורה תדירה או שוטפת. נהג שרישיונו נפסל צריך לפנות לעורך דין שמתמחה בדיני תעבורה על מנת שיגיש בקשת ביטול פסילה מנהלית בשם הנהג ומכיוון שמדובר בעניין שיהיה חייב להיפתר במהרה ייקבע דיון בבית הדין לתעבורה תוך פרק זמן של כ- 4-5 ימים על מנת לדון הן בפסילה, הן בערעור עליה והן בבקשת הביטול שלה.

מה התהליך של ביטול פסילה מנהלית?

כאמור, מכיוון שמדובר בפעולה חריגה שלא מתבצעת בנקל חשוב מאד שיהיה עורך דין שילווה את הנהג שרישיון הנהיגה שלו נפסל. עורך הדין יוודא שהליך הפסילה בוצע על פי המתבקש וכפי שנדרש מבחינת הנחיות החוקים וכללי התעבורה ויבחן את עצם העבירה אשר בגינה בוצעה הפסילה. ביטול פסילה מנהלית חייב להתבצע מהר על מנת שהרישיון יחזור לנהג כמה שיותר מהר אך מצד שני עצם ביצוע הפסילה על ידי קצין משטרה משמעה שמדובר בעבירה חמורה שבוצעה. מכאן החשיבות של פנייה אל עורך דין וקבלת סיוע ממוקד ומותאם אישית ממנו על פי המקרה הספציפי של הנהג המדובר.

החשיבות של פנייה אל עורך דין מנוסה

לא מומלץ לשום נהג לפנות אל ערכאות משפטיות ללא ייצוג של עורך דין. ייצוג עצמי עלול לפגוע בו ולכן על מנת שהוא יוכל להגיע לכדי ביטול פסילה מנהלית הוא צריך שיהיה לצדו עורך דין שעוסק בדיני תעבורה וימצא את הדרך הנכונה והטובה ביותר עבורו להתמודד עם העניין ולהצליח לבטל את הפסילה. יש אנשים שחייבים את רישיון הנהיגה בידיהם, אם לצורך השגרה ואם לצורך הפרנסה שלהם ולכן כדאי שעורך דין ייצג אותם בבקשת הביטול.

מחפשים עורך דין לדיני תעבורה? במשרד עומרי בן נתן ושות' עוסקים אך ורק בתחום זה, מה שמבטיח ללקוחות רמה מקצועית גבוהה והתאמה אישית של השירותים הנדרשים.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?