instagram facebook-call facebook-call

הגשת ערעור על דוח חניה

21.07.2022

משרדנו לא מעניק ייצוג וטיפול בתיקים של דוחות חנייה, המידע המוגש באתר הוא לצרכי מידע בלבד.

גם ככה יצאתם מהבית בריצה ונסעתם מהר מידי כי אתם מאחרים לפגישה הראשונה של הבוקר. גם ככה לא הצלחתם לחמוק מהפקקים על אף שעשיתם כל מה שיכלתם כדי לצאת אפילו מוקדם מהרגיל. נוסף על כל זה, גם קיבלתם דוח חניה וייתכן שאפילו לא בצדק! זה לחלוטין לא היום שלכם, אבל זה גם לא סוף העולם. הגשת ערעור על דוח חניה היא אפשרית ואף מומלצת במקרים בהם עולים סימני שאלה בנוגע להיגיון שבהגשת אותו דו"ח. אצל עו"ד עמרי בן נתן ושות' תקבלו ליווי מקצועי וייעוץ בכל הקשור לביטולי דוחות חניה, הערכה של מידת הסיכוי שהערעור יתקבל ושתוכלו להמשיך בחייכם ללא חוב כספי למדינה.

הגשת ערעור על דוח חניה באמצעות עורך דין

דוחות חניה הם כנראה הדוחות הנפוצים ביותר, כשבישראל, נגרפים למעלה מ-100 מיליון שקלים מידי שנה בגין דוחות חניה! באופן טבעי רבים ממהרים לשלם את הדוח שקיבלו מבלי לוודא את זכויותיהם ולבחון את האופציה להפחית או אפילו לבטל את הדוח שקיבלו. החדשות הטובות הן כי הגשת ערעור על דוח חניה היא לגמרי אפשרי, לצד בקשה להישפט בגין הדוח. הדרך לעשות זאת היא כמובן בליווי של עורך דין מקצועי, שייעץ לגבי האופציות לביטול הדוח. כך, לא מדובר רק בניסוח מדויק של טענות הנאשם, אלא בהצגתן באופן משכנע בפני הרשויות כך שיראו לנכון להפחית ואפילו לבטל לחלוטין את הדוח. ככל שעורך הדין משכנע, מקצועי ומדויק יותר כך סביר שהערעור יתקבל.

לא חבל על הכסף שלכם?

נניח שקיבלתם דוח חניה שלא בצדק לדעתכם. בפניכם עומדות כמה אופציות; לא לשלם אותו ולקוות שיתיישן (ולהסתכן בריבית), להניח אותו על רכב אחר כמו ישראלי טוב וגם אז לקוות לטוב, לשלם אותו או לפנות לעורך דין עבור הגשת ערעור על דוח חניה בהקדם. האופציה האחרונה מעידה על אמינותכם ועל העובדה שאינכם מעוניינים להסתבך עם החוק, וזה בלבד יסייע לעורך הדין לנסח את הערעור ולהגן עליכם. עו"ד עמרי בן נתן ושות' ישמחו לעזור גם לכם להיפטר מהעול, ולחזור לכביש נקיים לחלוטין.

ערעור על דוח חניית נכים

סיימתם את הקניות, כבר נכנסתם לרכב ופניתם לכיוון היציאה. דווקא עכשיו נזכרתם ששכחתם להוציא כסף מהכספומט, הסתובבתם ונעצרתם במקום היחיד שהיה פנוי – חניית נכים. השארתם את הרכב דולק עם החבר שיושב במושב הנהג וממש במקרה יש לו רישיון נהיגה, ורצתם לכספומט הכי מהר שאפשר. בשניות הללו עבר שוטר במקום, שהחליט לתת לכם דו"ח. אתם לא מבינים איך זה קורה לכם והרי החבר יכול להזיז את הרכב כדי לא להפריע, אז למה בכל זאת קיבלתם את הדוח הזה? למרבה המזל, ערעור על דוח חניית נכים הוא אופציה אפשרית, והמומחים של משרד עו"ד עמרי בן נתן ושות' מתייצבים בשמחה כדי ללוות ולייעץ לכל אדם שחנה בלי כוונה להרע, בחניית נכים.

דוח חניית נכים

כיצד ניתן להגיש ערעור על דוח חניית נכים

זה נשמע אולי בלתי אפשרי, ובצדק. הרי מדובר בעבירה של ממש שמפריעה לאלו שהחניות המיוחדות האלו נוצרו עבורם, להתנייד בנוחות ולחנות במקומות המיועדים להם. אבל מה קורה אם אדם ללא תו נכה חנה בחניית נכים? ערעור על דוח חניית נכים יש להגיש רק בעזרתו של עורך דין שמכיר היטב עולם התעבורה וכן את החוקים הקשורים אליו. הניסיון והידע שלו, יעניקו לו את האפשרות להשיג הקלות, המרת הדוח לאזהרה במידת האפשר ואפילו ביטול הדוח אם הטענות חזקות מספיק. אכן, עם הליווי המקצועי והמדויק ביותר אפשר להשיג גם את מה שנראה כבלתי אפשרי, תנו לזה צ'אנס!

ערעור דוח חניית נכים בסיוע עו"ד מומחה

כשמדובר בנושא רגיש כל כך כמו ערעור על דוח חניית נכים אין ספק שכל ניסיון לטפל במקרה בעצמכם, עלול להוביל לכישלון חורץ. מובן שההמלצה הטובה ביותר היא להימנע ככל האפשר מחנייה בחניית נכים (גם אם מדובר רק בדקה כדי להוציא כסף מהכספומט), אך לעתים מפאת הסיטואציה נוטים לשכוח זאת. על כן, יש ליצור קשר כמה שיותר מהר עם עו"ד עמרי בן נתן ושות' שעם ניסיון של למעלה מעשור בתחום, יעשו הכל כדי להוריד מעליכם את העול שנחת עליכם בלי שאפילו התכוונתם.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?