instagram facebook-call facebook-call

תאונות דרכים בישראל – מכת מדינה

30.08.2022

תאונות דרכים בישראל נחשבות למכת מדינה. חלק מהכבישים והתשתיות לא במצב טוב וראוי, האכיפה והענישה לא חזקות או יעילות דיין ונהגים רבים מרשים לעצמם לבצע עבירות תנועה קלות וחמורות כאחד. לא תמיד הפרסומות ותשדירי השירות באמצעי התקשורת מצליחים להעביר את המסר שהמשמעות של עבירת תנועה היא סיכון של החיים, הן של הנהג עצמו והן של נהגים אחרים בכביש. עורך דין תאונות קשות יכול להעיד על מקרים קשים שהוא מלווה ומסייע להתמודד בצורה הנכונה ביותר עבור כל קורבן וקורבן. גם מי שמבצע את העבירה עלול למצוא את עצמו נפגע מהתאונה ולכן חשוב מאד לנהוג על פי החוקים והכללים.

למי יכול לסייע עורך דין תאונות קשות?

כאשר מדברים על תאונת דרכים קשה מתכוונים לכזאת שהיו בה נפגעים בגוף ואולי אפילו גם הרוגים. התאונה גרמה למהפכה של ממש בחיים לא רק של המעורבים בה אלא גם של בני המשפחה שלהם, מה שהופך את העניין לקשה וסבוך אפילו יותר. עורך דין תאונות קשות הוא הדמות המקצועית ללוות את המעורבים בהליך המשפטי או בתביעות משפטיות שיגיש מי מהם לאחר התרחשות התאונה, בין אם מדובר בהליך שמבוצע כחלק מההתנהלות של פרקליטות המדינה ובין אם מדובר בתביעה אזרחית שמוגשת כנגד הצד הפוגע שאשם בתאונה. אי אפשר לפעול לבד בתחום זה ללא עורך דין צמוד.

המשמעויות של תאונות דרכים קשות

מכיוון שמבחינת המדינה אין הרבה עשייה בנוגע למניעת תאונות דרכים הרי שהאחריות לכך מוטלת על כל נהג ונהג, כמו גם על הולכי הרגל ובעצם על כל מי שבדרכים. חשוב להימנע ככל האפשר ממפגשים מקצועיים עם עורך דין תאונות קשות ולכן מה שעדיף ומומלץ זה לנהוג ולפעול על פי חוקי התעבורה וכך לשמור על החיים. תמיד אפשר וכדאי לקבל ייעוץ משפטי על פי הצורך אך חשוב לא פחות לשמור על החיים ככל האפשר.

במשרד עורכי הדין עומרי בן נתן ושות' מתמחים בדיני תעבורה ובעלי ניסיון רב בליווי לקוחות גם בנושאים של תאונות דרכים.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?