instagram facebook-call facebook-call

סוגיות משפטיות בתחום התעבורה

01.02.2023

לא מעט עבירות תנועה יגרמו לכך שלחובתו של הנהג שביצע אותן יירשמו נקודות. מספר הנקודות נקבע על פי חומרת העבירה המדוברת ובהגיעו למספר זה או אחר של נקודות – יהיה עליו לעבור סדנת נהיגה בטוחה בטרם יוכל להמשיך ולנהוג. ישנם מקרים חמורים שבהם הנהג יהיה בסכנה לפסילה או שלילה של הרישיון שלו בגין נקודות אלה. יחד עם זאת, חשוב לדעת שיש דרך לבצע מחיקת נקודות תעבורה וחובה לשם כך לפנות אל עורך דין מנוסה ומקצועי שמתמחה בדיני התעבורה ויידע לסייע בכל מקרה לגופו ולכל לקוח על פי המקרה הייחודי שלו.

איך מתבצעת מחיקת נקודות תעבורה?

כאמור, רק עורך דין יכול לפנות בשל הלקוח שאותו הוא מייצג ולבקש למחוק את הנקודות אשר נרשמו לחובתו. לשם כך עורך הדין ירצה קודם כל לדעת בגין אילו עבירות נרשמו הנקודות, מה הייתה דרך ההתנהלות של הנהג לאחר שקיבל את הדו"ח או את ההודעה על רישום הנקודות, כמה עבירות תנועה נרשמו לו ובאופן כללי מה ההיסטוריה שלו בנהיגה וביצוע עבירות תנועה. לאחר שהמידע הזה יהיה ידוע לו הוא יוכל להעריך האם מחיקת נקודות תעבורה תהיה בכלל רלוונטית עבור אותו לקוח שפנה אליו ואיך יהיה הכי נכון להגיש את הבקשה כך שיהיה סיכוי גבוה שהיא אכן תאושר והנקודות אכן יימחקו.

המשמעות של נקודות תעבורה

נהג שמבצע הרבה עבירות תנועה עלול לצבור הרבה נקודות, מה שעלול לסכן את עצם קיומו של רישיון הנהיגה שלו. אנשים צריכים לנהוג על מנת לנהל את החיים שלהם וחלק מהם גם מתפרנסים מנהיגה ולכן אין זה מומלץ להגיע למצב הזה. למרות שאפשר להגיש בקשה של מחיקת נקודות תעבורה אך לא תמיד הבקשה תאושר ויש בכך סיכון לא גדול. האלטרנטיבה עדיפה בהרבה והיא לנסוע ולנהוג על פי חוקי התעבורה וכך שום נהג לא יסכן את עצמו או את האחרים בדרך.

במשרד עורכי הדין עומרי בן נתן ושות' עוסקים אך ורק בדיני התעבורה ובכלל זה במחיקת נקודות שנרשמו בגין עבירות תנועה.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?