instagram facebook-call facebook-call

איש מקצוע משפטי מתחום התעבורה

21.11.2023

אין זה נעים להיתפס על ידי משטרת התנועה בגין נהיגה בשכרות אך ללא ספק צריך להודות על כך שזה קרה, שכן ייתכן שהמשך הנהיגה במצב זה היה גורם לתאונת דרכים קשה. לאחר שאנשים שותים משקאות אלכוהוליים הם מאבדים את האפשרות להפעיל שיקול דעת ויתכן שהאורות בדרך ירצדו ויפריעו להם לראות היטב את הדרך. לאחר המעצר חשוב מאד ליצור קשר עם עורך דין נהיגה בשכרות על מנת שילווה את הלקוח שלו, יבין בדיוק מה קרה ומה אירע, איך התבצע המעצר עצמו וכך יוכל לסייע ללקוח שלו לסיים את העניים במינימום נזק אפשרי מבחינתו.

במה יכול לעזור עורך דין נהיגה בשכרות?

אמנם מי שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול לא יכול לטעון לחפות אך עורך דין נהיגה בשכרות שיהיה לצדו יוכל לסייע לו להשתחרר בערבות, לשלם קנס ולא להגיע למצב של שלילת רישיון הנהיגה שלו. המחוקק ימהר להעניש כל עבריין תנועה ולא תמיד אפשר יהיה לטעון להקלות בעונש שעומד להיגזר. עורך הדין יוכל לברר ולוודא שעצם המעצר בוצע על פי החוקים והתקנות, שנשמרו הזכויות של הלקוח שלו וכאשר יעמוד שם לצדו ההתייחסות תהיה שונה ואחרת. כך הלקוח שלו יוכל להימנע ממאסר או עמידה למשפט ועורך הדין יוכל למצוא עבורו דרכים קלות וטובות יותר להתמודד עם העניין.

איך יודעים לאיזה עורך דין לפנות?

עורך דין נהיגה בשכרות הוא בעצם עורך דין שמתמחה ועוסק בדיני התעבורה השונים. מלבד נהיגה בשכרות הוא עוסק בסיוע במצבים של בקשה למחוק נקודות, ייצוג בעבירות של נהיגה במהירות מופרזת, תאונות דרכים מכל הסוגים ומכל דרגות החומרה ועוד. לאחר שנהג זה או אחר נעצר בגין נהיגה בשכרות עורך הדין שיעמוד לצדו ויסייע לו בפן המקצועי משפטי יוכל למצוא את הדרך הכי טובה עבורו לסיים את העניין עם מינימום השפעה שלילית.

צריכים סיוע של עורך דין במקרה של נהיגה בשכרות? פנו אל משרדי עורכי דין עומרי בן נתן ושות' וקבלו סיוע שמתאים לכם אישית ברמה מקצועית גבוהה.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
שלח
אפשר לעזור ?